Strony www dla biznesu - czy warto

wem naszego profesjonalizmu, ale również przede wszystkim wartościową informacją dla potencjalnego klienta. Nic więc dziwnego, że wiele osób decyduje się na założenie takich stron internetowych. Chociaż dostępnych

Strony www dla biznesu - czy warto strony internetowe katowice

Dlaczego tworzenie stron www jest tak ważne?

Strony internetowe w dzisiejszym świecie to prawdziwy klucz do sukcesu. Taki internetowy portal może być nie tylko świadectwem naszego profesjonalizmu, ale również przede wszystkim wartościową informacją dla potencjalnego klienta. Nic więc dziwnego, że wiele osób decyduje się na założenie takich stron internetowych.

Chociaż dostępnych jest wiele gotowych kreatorów stron internetowych, to jednak większość przedsiębiorców korzysta z usług twórców stron internetowych. Trzeba przyznać ,że tworzenie stron internetowych przez wyspecjalizowanych informatyków ma wiele zalet. Przede wszystkim otrzymujemy produkt spersonalizowany, dopasowany do indywidualnych potrzeb naszej firmy. Nic więc dziwnego, że takie przedsiębiorstwa cieszą się olbrzymią popularnością.


Cytat z Wikipedii o e-handlu

Według Głównego Urzędu Statystycznego e-handel1 (e-commerce) obejmuje transakcje, które dokonywane są poprzez sieci oparte na protokole IP. Towary i usługi zamawiane są w trybie bezpośrednim (on-line), natomiast dostawa oraz płatność może odbywać się w sieci lub poza nią. Z e-commerce wyłączone są zamówienia złożone przez telefon, fax lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Sam termin e-commerce wszedł do powszechnego użycia dopiero w 1997 roku, a wykreowany został przez IBM.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny


Korzyści e-commerce w Wikipedii

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny