Reklama i usługi poligraficzne - czy idą w parze?

Dodane: 08-01-2017 05:54
Reklama i usługi poligraficzne - czy idą w parze? naklejki reklamowe

Druk i warunki jakie musi znieść

Reklama jest dźwignią handlu i o prawdziwości tego stwierdzenia nie trzeba nikogo przekonywać. Ale mamy różne formy reklamy, a chyba najbardziej utrwalona w naszej świadomości jest reklama papierowa w postaci plakatu, ulotki, czy bilbordu. Takie materiały reklamowe wymagają odpowiedniego papieru i metody druku, która zależy od przeznaczenia tego wydruku.

Inne warunki musi znieść zewnętrzny plakat, inne ulotka a jeszcze inne naklejka reklamowa. Mając to na uwadze specjaliści w drukarni mogą odpowiednio dobrać te materiały aby uzyskać najlepsze rezultaty.


Normalizacja tekstu

Normalizacja tekstu - proces przetwarzania tekstu, nadający mu spójną formę, ułatwiającą dalszą interpretację. Często stosowana jako etap wstępny do późniejszego parsowania. Założeniem normalizacji jest zmiana formy przetwarzanego tekstu z formy pisanej na mówioną. W takim ujęciu zagadnienie to przypomina tłumaczenie automatyczne, gdzie tłumaczony jest tekst pisany na tekst mówiony.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Normalizacja_tekstu


Różne typy naklejek

Naklejki reklamowe towarzyszą nam prawie tak długo jak sięga komercyjny druk dla firm i przedsiębiorstw. Naklejki możemy spotkać nie tylko w biznesie, ale też w innych sektorach. Naklejki na szyby, samochody czy inne płaskie powierzchnie muszą spełniać pewne wymagania co do jakości kleju i samego druku.

Naklejki zewnętrzne muszą być bardziej wytrzymałe ze względu na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Te wewnątrz nie muszą być na takie rzeczy odporne. Inną formą naklejki są etykiety, które spotykamy na każdym niemal produkcie, a ich metoda produkcji musi spełniać normy EU aby mogły być stosowane w przemyśle spożywczym.